Vrátenie tovaru, reklamácie a servis

 

Vrátenie tovaru do 14 dní

Najčastejšie otázky

Aký tovar môžem vrátiť alebo vymeniť?

Môžete vrátiť nepoškodený tovar z nášho e-shopu do 14 dní od doručenia / vyzdvihnutia tovaru. Nemusíte vracať vždy celú objednávku, môžete vrátiť napríklad len časť z nej. V sprievodcovi zvolíte tovar z objednávky, ktorý si prajete vrátiť.

Prosím pokúste sa vrátiť tovar v čo najlepšom stave, vrátane všetkej dokumentácie, obalov atď. V prípade, že vrátený tovar bude očividne používaný nad rámec zoznámením sa s produktom, budeme nútení ho priviesť do pôvodného stavu, čo stojí nejaké náklady naviac, odpočítame tieto náklady z kúpnej sumy (napríklad: tovar bude poškrábaný, poškodený atď.).

Kam sa tovar posiela na vrátenie, reklamáciu alebo servis?

Snažíme sa čo najviac zjednodušiť a urýchliť proces zasielania tovaru, preto využívame služby Zásielkovni. Je len na vás, či sa rozhodnete doručiť tovar na našu adresu alebo využijete službu Reklamačný asistent, ktorú poskytuje Zásielkovňa. V takom prípade dostanete čiarový kód, ktorý nalepíte na zásielku a odnesiete ju na najbližšie výdajné miesto Zásielkovni. V prípade oprávnenej reklamácie za túto službu neplatíte nič, ale v prípade nezáručného servisu, neoprávnenej reklamácie alebo vrátenia do 14 dní si za túto službu účtujeme 2,5 EUR.

Ak si želáte doručiť tovar vlastnou dopravou, adresa na doručenie je:

SmartPanda

Sokolovská 127/38

186 00 Praha - Karlín

Česká Republika

 

Kedy dostanem peniaze naspäť?

Peniaze posielame v ten istý týždeň, ktorý nám bol tovar doručený na obchod, najčastejšie v piatok. Prevod v banke trvá obvykle jeden pracovný deň, ak peniaze vraciame cez GoPay (v prípade, že ste objednávku uhradili cez platobnú bránu u nás na e-shope), môže prevod trvať až tri pracovné dni podľa podmienok služby GoPay - to už však ovplyvniť nedokážeme.

 

Ponúkate výmenu tovaru?

Určite. Pokiaľ si prajete tovar vymeniť za iné, nie je nutné ho posielať späť a objednávať znovu. Prosím napíšte nám na e-mail alebo nám zavolajte. Pripravte si číslo objednávky a názov či kód tovaru, o ktoré máte záujem. Nájdeme pre vás optimálny spôsob, ako výmenu urobiť.

 

Tovar mi už prišiel poškodený, čo s ním?

Ihneď, akonáhle to zistíte, tak nám zavolajte alebo napíšte e-mail. Vymyslíme, ako Vám poslať tovar nový a nepoškodený a ten poškodený buď odviezť k nám, alebo ho nechať u vás.



Záručný servis

Ak ste u nás zakúpili tovar, ktorý sa pokazil v priebehu záručnej doby, máte nárok na jeho bezplatnú opravu. Proces je veľmi jednoduchý, žiadne tlačenie formulárov! Reklamácie sa riadi Reklamačným poriadkom.

Do sprievodcu vyššie len zadáte číslo objednávky a e-mail, ktorý ste použili v objednávke. Sprievodca Vás celým procesom reklamácie tovaru prevedie.

  1. Vyplníte požadované poia a e-mailom obdržíte adresu, kam výrobok zaslať spolu s číslom prípadu
  2. Rozbitý výrobok zabalíte, na zásielku vyplníte číslo prípadu a odešlete. To je všetko! Žiadne archaické tlačenie formulárov.
  3. Ste neustále informovaní e-mailom, ako to s reklamáciou je. Či sme už výrobok obdržali, či už je opravený atď.



Nezáručný servis

Rozbili ste si svoje Xiaomi? Nefunguje tak, ako má? Nezáleží na tom, či bol výrobok zakúpený u nás alebo nie, pozáručný servis ponúkame pre všetkých.

Ceny nižšie sú orientačné, vrátane DPH a nie je v nich zahrnuté poštovné, (riadi sa našim cenníkom dopravy).

Pokiaľ máte o opravu zájem, prosím vyplňte do sprievodcu e-mail a číslo objednávky (ak žiadne nemáte, vyplňte nulu). Ďalej popíšete druh výrobku, poruchu a preferovaný spôsob opravy. My Vám následne potvrdíme, či výrobok dokážeme opraviť, či sú náhradné diely momentálne skladom a ako dlho bude oprava trvať. Adresa pre dodanie tovaru na opravu je potom rovnaká, ako v prípade záručného servisu a obdržíte ju rovno do e-mailovej schránky, akonáhle potvrdíme požiadavku k oprave.

Express servis

Potrebujete opraviť telefón čo najskôr? Ponúkame tiež expresné opravy za príplatok 10 EUR. Záleží však vždy na vyťaženosti. Zavolajte nám, alebo napíšte e-mail na info@xiaomi-store.sk a dohodnite si s nami termín.

Ak je to možné, vždy si radšej pred opravou telefónu zazálohujte všetky dáta a odhláste sa zo Xiaomi účtu.



Cenník

Výmena displeje Cena (EUR)           Ostatné opravy Cena (EUR) Vysávače Cena (EUR)
Redmi 4 39,9,-           USB 21,9,- Batérie   72,9,-
Redmi 4x 39,9,-           Konektor slúchadiel 21,9,- LDiS   109,9,-
Redmi 5/Plus 54,9/58,9,-           Batérie 21,9 - 29,9,- Motor   83,9,-
Redmi 6/6A 58,9/54,9,-           Reproduktor 21,9,- Čistenie   39,9,-
Redmi 7/7A 69,9/65,9,-           Prehranie softwaru 25,9,- Oxidácia   45,9,-
Redmi 8/8A 72,9/69,9,-           Čistenie oxidácie 45,9,-      
Note 4 Global 39,9,-           Odblokace účtu  87,9,-      
Note 5 69,9,-           Výmena skla fotoaparátu 17,9,-      
Note 6 69,9,-                    
Note 7 72,9,-                    
Note 8T 91,9,-                    
Note 8 Pro 99,9,-                    
Mi A1  39,9,-                    
Mi A2 72,9,-                    
Mi A2 Lite 69,9,-                    
Mi A3  142,9,-                    
Pocophone F1 76,9,-                    
Mi 8 Lite 72,9,-                    
Mi 8 146,9,-                    
Mi 9 215,9,-                    
Mi 9 SE 212,9,-                    
Mi 9 Lite 219,9,-                    
Mi 9 T 219,9,-                    
Mi Mix 2 146,9,-                    
Mi Mix 2s 146,9,-                    
Mi Mix 3 146,9,-                    
                       
                       
                       


- K odblokovaniu Xiaomi / Google účtu je nutné dodať pôvodný originálny daňový doklad (daňový doklad nesmie byť z bazáru, záložne apd.