Vrátenie tovaru, reklamácie a servis
Vrátenie tovaru do 14 dní
Najčastejšie otázky
Aký tovar môžem vrátiť alebo vymeniť?
Môžete vrátiť nepoškodený tovar z nášho e-shopu do 14 dní od doručenia / vyzdvihnutia tovaru. Nemusíte vracať vždy celú objednávku, môžete vrátiť napríklad len časť z nej. V sprievodcovi zvolíte tovar z objednávky, ktorý si prajete vrátiť.
Prosím pokúste sa vrátiť tovar v čo najlepšom stave, vrátane všetkej dokumentácie, obalov atď. V prípade, že vrátený tovar bude očividne používaný nad rámec zoznámením sa s produktom, budeme nútení ho priviesť do pôvodného stavu, čo stojí nejaké náklady naviac, odpočítame tieto náklady z kúpnej sumy (napríklad: tovar bude poškrábaný, poškodený atď.).
Kam sa tovar posiela na vrátenie, reklamáciu alebo servis?
Snažíme sa čo najviac zjednodušiť a urýchliť proces zasielania tovaru, preto využívame služby Zásielkovni. Je len na vás, či sa rozhodnete doručiť tovar na našu adresu alebo využijete službu Reklamačný asistent, ktorú poskytuje Zásielkovňa. V takom prípade dostanete čiarový kód, ktorý nalepíte na zásielku a odnesiete ju na najbližšie výdajné miesto Zásielkovni. V prípade oprávnenej reklamácie za túto službu neplatíte nič, ale v prípade nezáručného servisu, neoprávnenej reklamácie alebo vrátenia do 14 dní si za túto službu účtujeme 2,5 EUR.
Ak si želáte doručiť tovar vlastnou dopravou, adresa na doručenie je:
SmartPanda
Sokolovská 127/38
186 00 Praha - Karlín
Česká Republika
Kedy dostanem peniaze naspäť?
Peniaze posielame v ten istý týždeň, ktorý nám bol tovar doručený na obchod, najčastejšie v piatok. Prevod v banke trvá obvykle jeden pracovný deň, ak peniaze vraciame cez GoPay (v prípade, že ste objednávku uhradili cez platobnú bránu u nás na e-shope), môže prevod trvať až tri pracovné dni podľa podmienok služby GoPay - to už však ovplyvniť nedokážeme.
Ponúkate výmenu tovaru?
Určite. Pokiaľ si prajete tovar vymeniť za iné, nie je nutné ho posielať späť a objednávať znovu. Prosím napíšte nám na e-mail alebo nám zavolajte. Pripravte si číslo objednávky a názov či kód tovaru, o ktoré máte záujem. Nájdeme pre vás optimálny spôsob, ako výmenu urobiť.
Tovar mi už prišiel poškodený, čo s ním?
Ihneď, akonáhle to zistíte, tak nám zavolajte alebo napíšte e-mail. Vymyslíme, ako Vám poslať tovar nový a nepoškodený a ten poškodený buď odviezť k nám, alebo ho nechať u vás.
Záručný servis
Ak ste u nás zakúpili tovar, ktorý sa pokazil v priebehu záručnej doby, máte nárok na jeho bezplatnú opravu. Proces je veľmi jednoduchý, žiadne tlačenie formulárov! Reklamácie sa riadi Reklamačným poriadkom.
Do sprievodcu vyššie len zadáte číslo objednávky a e-mail, ktorý ste použili v objednávke. Sprievodca Vás celým procesom reklamácie tovaru prevedie.
- Vyplníte požadované poia a e-mailom obdržíte adresu, kam výrobok zaslať spolu s číslom prípadu
- Rozbitý výrobok zabalíte, na zásielku vyplníte číslo prípadu a odešlete. To je všetko! Žiadne archaické tlačenie formulárov.
- Ste neustále informovaní e-mailom, ako to s reklamáciou je. Či sme už výrobok obdržali, či už je opravený atď.
Nezáručný servis
Rozbili ste si svoje Xiaomi? Nefunguje tak, ako má? Nezáleží na tom, či bol výrobok zakúpený u nás alebo nie, pozáručný servis ponúkame pre všetkých.
Ceny nižšie sú orientačné, vrátane DPH a nie je v nich zahrnuté poštovné, (riadi sa našim cenníkom dopravy).
Pokiaľ máte o opravu zájem, prosím vyplňte do sprievodcu e-mail a číslo objednávky (ak žiadne nemáte, vyplňte nulu). Ďalej popíšete druh výrobku, poruchu a preferovaný spôsob opravy. My Vám následne potvrdíme, či výrobok dokážeme opraviť, či sú náhradné diely momentálne skladom a ako dlho bude oprava trvať. Adresa pre dodanie tovaru na opravu je potom rovnaká, ako v prípade záručného servisu a obdržíte ju rovno do e-mailovej schránky, akonáhle potvrdíme požiadavku k oprave.
Express servis
Potrebujete opraviť telefón čo najskôr? Ponúkame tiež expresné opravy za príplatok 10 EUR. Záleží však vždy na vyťaženosti. Zavolajte nám, alebo napíšte e-mail na info@xiaomi-store.sk a dohodnite si s nami termín.
Ak je to možné, vždy si radšej pred opravou telefónu zazálohujte všetky dáta a odhláste sa zo Xiaomi účtu.
Cenník
Výmena displeje | Cena (EUR) | Ostatné opravy | Cena (EUR) | Vysávače | Cena (EUR) | ||||||
Redmi 4 | 39,9,- | USB | 21,9,- | Batérie | 72,9,- | ||||||
Redmi 4x | 39,9,- | Konektor slúchadiel | 21,9,- | LDiS | 109,9,- | ||||||
Redmi 5/Plus | 54,9/58,9,- | Batérie | 21,9 - 29,9,- | Motor | 83,9,- | ||||||
Redmi 6/6A | 58,9/54,9,- | Reproduktor | 21,9,- | Čistenie | 39,9,- | ||||||
Redmi 7/7A | 69,9/65,9,- | Prehranie softwaru | 25,9,- | Oxidácia | 45,9,- | ||||||
Redmi 8/8A | 72,9/69,9,- | Čistenie oxidácie | 45,9,- | ||||||||
Note 4 Global | 39,9,- | Odblokace účtu | 87,9,- | ||||||||
Note 5 | 69,9,- | Výmena skla fotoaparátu | 17,9,- | ||||||||
Note 6 | 69,9,- | ||||||||||
Note 7 | 72,9,- | ||||||||||
Note 8T | 91,9,- | ||||||||||
Note 8 Pro | 99,9,- | ||||||||||
Mi A1 | 39,9,- | ||||||||||
Mi A2 | 72,9,- | ||||||||||
Mi A2 Lite | 69,9,- | ||||||||||
Mi A3 | 142,9,- | ||||||||||
Pocophone F1 | 76,9,- | ||||||||||
Mi 8 Lite | 72,9,- | ||||||||||
Mi 8 | 146,9,- | ||||||||||
Mi 9 | 215,9,- | ||||||||||
Mi 9 SE | 212,9,- | ||||||||||
Mi 9 Lite | 219,9,- | ||||||||||
Mi 9 T | 219,9,- | ||||||||||
Mi Mix 2 | 146,9,- | ||||||||||
Mi Mix 2s | 146,9,- | ||||||||||
Mi Mix 3 | 146,9,- | ||||||||||
- K odblokovaniu Xiaomi / Google účtu je nutné dodať pôvodný originálny daňový doklad (daňový doklad nesmie byť z bazáru, záložne apd.